Salut!

Bine ai nimerit pe umila mea pagina electronica, unde imi astern de obicei gandurile. Sper sa iti placa ce vei citii aici si poate, de ce nu, sa te inspire si pe tine. Vizionare placuta!

Citat inspirativ: " Mai bine sa iubesti si sa pierzi decat sa nu iubesti niciodata! "

Etichete

sâmbătă, 27 martie 2010

E clar ca nu exista un punct

E clar ca te- am iubit si e clar ca inca te mai iubesc, dar mi- e greu sa recunosc si greu sa reusesc sa renunt la tine,,,
E clar ca nu stiu ce sa fac si nu stiu ce e bine, cred ca nu vreau sa mai risc si totusi ma incanti cu vorbe dulci si ganduri bune,,, da' da, iti citesc gandurile cand te privesc in ochi, Ai vrea sa- mi poti citi si tu mie gandurile??? Poate ca nu, adica, e clar ca n- ar iesii nimic bun asa, dar poate ca nici rau,,,
Oare ce ar trebuii sa fac?
E clar ca nu stiu, deci mai speram cat timp nu exista PUNCT
E clar ca nu exista punct,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Dar virgulele si alte smne??????????

Un comentariu:

  1. Punctul e la baza creatiei, noi suntem puncte, multe puncte :)

    Un singur punct, probabil ai dreptate nu exista. Chiar si acest ”.” are multe puncte...

    RăspundețiȘtergere