Salut!

Bine ai nimerit pe umila mea pagina electronica, unde imi astern de obicei gandurile. Sper sa iti placa ce vei citii aici si poate, de ce nu, sa te inspire si pe tine. Vizionare placuta!

Citat inspirativ: " Mai bine sa iubesti si sa pierzi decat sa nu iubesti niciodata! "

Etichete

marți, 9 martie 2010

Tristete si senzatii tari, la leagane...

Nu stiu cat am insemnat eu pentru tine, dar stiu sigur ce ai fost thu pentru mine.
Am incercat sa uit, dar cred ca e prea devreme... doua moduri: liniutza;
Liniutza cu cocaina. Este in sange, in ochi, o simt...
<< Tipete, rasete haotice, disperare pe chipuri si thu, cea mai dureroasa imagine halucinogena>>
Liniutza cu masini. Padurea Babadag, adrenalina, dar nici un accident...
<< Vitaza, caini, rau de masina si iar thu... glumeam, nu mai era timp sa te vad pe tine, viteza prea mare>>
:))=))
Oare chiar merita, oare chiar merit, meriti?

Dupa cum am zis... ma bucur pentru tine. Ma bucur ca ai facut o alegere. Sincer, gandindu- ma acum, nu cred ca as fi vrut sa stau intre tine si familia ta, intre tine si fericirea ta :D n- am eu dreptul asta.
Ai grija de tine si ne mai auzim...

Un comentariu: