Salut!

Bine ai nimerit pe umila mea pagina electronica, unde imi astern de obicei gandurile. Sper sa iti placa ce vei citii aici si poate, de ce nu, sa te inspire si pe tine. Vizionare placuta!

Citat inspirativ: " Mai bine sa iubesti si sa pierzi decat sa nu iubesti niciodata! "

Etichete

luni, 22 martie 2010

E cald!

Ceva ma incalzeste cand imi aduc aminte de tine si totusi ma doare. Oare ar fi fost mai bine daca nu te- as fi cunoscut?
NU! E clar ca nu. Daca as putea da timpul inapoi nu te- as trece cu vederea. As face din nou aceeasi greseala de a ma indragostii de tine...
Poate am eu placerea asta nebuna de a fi ranita sau doar mi- ar place sa simt din nou ceea ce am simtit si poate inca simt pentru tine.
E trist faptul ca te- am pierdut prea repede si- mi pare rau ca am simtit ca te- ai jucat cu mine cu inima mea...
Stii? Scrisoare ce ti- am trimis- o s- a intors la mine, nu a ajuns la destinatie poate ca e mai bine asa.

Un comentariu: