Salut!

Bine ai nimerit pe umila mea pagina electronica, unde imi astern de obicei gandurile. Sper sa iti placa ce vei citii aici si poate, de ce nu, sa te inspire si pe tine. Vizionare placuta!

Citat inspirativ: " Mai bine sa iubesti si sa pierzi decat sa nu iubesti niciodata! "

Etichete

duminică, 24 ianuarie 2010

Te- am cautat, te- am gasit, te- am pierdut si acum te caut...

E frig, e ger, zapada imi intra in ochi... si asa mai departe.
Merg orbeste, fara speranta, fara viitor... mintea mea inghetata ce sa mai creada, ce sa mai vada?

" Aici am sa raman, in frig, in ger, sa mor, sa dispar... "
" Cine a zis ca eu te las? Te- ai gandit o clipa si la durerea pe care as simti- o eu daca tu ai disparea? "

Frigul este ca o pastila halucinogena. Intr- un anumit moment am crezut ca mi- a vorbit, credeam ca e langa mine, dar imediat am auzit melodia Carnavalului... Am vazut luminile ce se aprind doar cu acceasta ocazie... a Carnavalului.
Aceeasi atmosfera morbida, infricosatoare, si asa mai departe

" Stii, in totdeauna mi- a fost frica de carnavalele americane... "
"Stiu, dar tocmai din cauza asta ma ai pe mine lange tine. De ce nu intelegi? "

Zapada scartiie sub picioarele mele reci... e ger, e Polul Nord din mine...
Candva credeam ca sunt singura, dar mereu ai fost Tu...

"Cine naiba m- a pus sa merg prin friul asta, acum cum ma mai intorc? Viscolul asta crapa mintile in 10, oau ce record... Mi- e frica, mi- e dor, de tine, de mine, de noi"
"Te conduc? "

Vrea sa ma conduca... catre unde, carte ce, si asa mai departe...
Unde sa ma duc, de ce sa ma duc si de ce cu Tu? Doar pentru ca mi -a fost alaturi in gerul asta? Inca nu m- a salvat. Inca sunt pierduta in desertul de zapada. E mare aglomeratie aici la Carnaval... as putea sa plec cu El, cu Altcineva sau cu Mai- Vad- Eu- Cine, n- ar avea importanta, ar fi cam acelas lucru...

"Chiar crezi ca gandurile tale sunt corecte? Chiar crezi ca ti- ar fi mai bine cu Mai- Vad- Eu- Cine, sau cu Altcineva, sau cu El?
Cede- ma ca si eu am vrut sa fug de tine, sa ma prefac ca nu existi, dar mereu erai in mine si mereu eram in tine.
Nu ma pierde cum te- am pierdut eu pe tine... eu te- am pierdut, te- am cautat, te- am gasit, te- am pierdut si acum te caut din nou caci tu vrei sa fugi de mine...
Nu mai fugii caci cautarea dureaza si ai sa pierzi o viata incercand sa cauti ceva ce deja ai si o sa- ti para rau si asa mai departe... "
"Tu, tu imi citesti gandurile, cum asa? "

<< EU sunt TU, TU esti EU si ne UNIM... >>

Un comentariu: