Salut!

Bine ai nimerit pe umila mea pagina electronica, unde imi astern de obicei gandurile. Sper sa iti placa ce vei citii aici si poate, de ce nu, sa te inspire si pe tine. Vizionare placuta!

Citat inspirativ: " Mai bine sa iubesti si sa pierzi decat sa nu iubesti niciodata! "

Etichete

sâmbătă, 9 ianuarie 2010

Prea departe de bratele tale...


Aseara mi- ai spus ceva foarte frumos, si am vrut sa cred acel lucru, dar nu aveai posibilitatea sa- mi arati.
Te- ai suparat din cauza pietrei care s- a bagat in ceea ce noi aveam, ai crezut ceea ce ti- a zis si te- ai suparat pe mine. Mi- ai cerut sa uit de tine, dar nu ti- am indeplinit dorinta; ti- am cerut sa- mi explici " de ce? " .
Mi- ai spus;
" - Ti- am zis ca nu ai motiv sa te superi! " si mai inteles...
M- am suparat, chiar m- am intristat... am crezut ca totul se terminase. Numai din cauza acelei pietre cenusii ce ne- a stat in cale... Totusi, in final ai salvat situatia. Mi- ai spus ceva foarte frumos: " - Tare as vrea sa- i vad figura daca te- ar vedea in bratele mele. Asa ai afla si tu daca te- ai simtii mai in siguranta cu mine, aproape de inima mea!
Tare as vrea sa- i vad reactia, si tare mi- as dorii sa te pot strange in brate, dar nu pot, esti prea departe... ! "

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu