Salut!

Bine ai nimerit pe umila mea pagina electronica, unde imi astern de obicei gandurile. Sper sa iti placa ce vei citii aici si poate, de ce nu, sa te inspire si pe tine. Vizionare placuta!

Citat inspirativ: " Mai bine sa iubesti si sa pierzi decat sa nu iubesti niciodata! "

Etichete

vineri, 22 ianuarie 2010

Ce cainii mei vrei?

Latra caini sus la Luna;
Latra, latra si se- aduna
Latra toate potaile,
Ne musca picioarele.

Alergam, tot alergam;
Sa ne- ascundem incercam,
Latra caini de ne musca
Ne e frica si de usa.

Vine cainele cel rau;
Ba e caine, ba dulau
Ba- i potaie, ba e javra
Tot ne musca, ne agata.

Ne- am ascuns cu toti in Luna;
Poate sa nu ne ajunga,
Dar cand Luna plina e
Latra toate potaile...

Ba ne vad ca suntem mici;
Poate ca suntem pitici,
Poate ca suntem prea mari
Chiar ca niste blovani.

Poate ca- i umbra de vina;
Poate ca- i frica in tihna
Zace vesnic suparata
Iaca, iaca se arata.

Frica, ce mi- e frica
De potaile din pripa
De javrele... ce ne musca
De dulaii cei din cusca.

Lantul tine, ba nu tine;
Iaca javra, dupa tine,
Cu ochi rosii ca de foc
Se asmute chiar la cot.

Musca, ce ne musca,
Caini cei din cusca.
Aoleu, ce ma mai musca
Toti caini ce au fost...
IN CUSCA MEA.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu