Salut!

Bine ai nimerit pe umila mea pagina electronica, unde imi astern de obicei gandurile. Sper sa iti placa ce vei citii aici si poate, de ce nu, sa te inspire si pe tine. Vizionare placuta!

Citat inspirativ: " Mai bine sa iubesti si sa pierzi decat sa nu iubesti niciodata! "

Etichete

duminică, 25 iulie 2010

Demonul avea un inger

E devreme si totusi cam tarziu... ochii imi sunt plini de panze, numai paianjeni nu mai sunt. Am sorbit totul din ei iar ce nu- mi era de folos am aruncat...
Cine stie unde au picat acele marunte resturi ce compuneau o creatura veninoasa.
Acum eu am devenit veninoasa, iar veninul fierbe- n mine... vreau mai mult sa vad, sa aud... nu pot dormi, ochii mi s- au blocat deschisi.
Noaptea e imposibil sa dorm... trebuie sa astept lumina zilei sa ma orbeasca, sa pot inchide ochii ce ma dor.
M- a transformat si pe mine in ceea ce negam a putea fi.
Te vad in coltul tau ascunsa. Ti- e frica de mine, de ce ai putea devenii!
Musc! Dar nu- ti face griji, durerea va disparea curand si curand vei fi ca mine...
Mi- e sete si as bea orice... dar tot ce beau nu- i bun caci nu pot bea decat aroma vietii.
E Luna, cea care ma farmeca si nu- ti pot uita prvirea... caci te- am transformat in ceea ce sunt eu si nu mi- ai luat iubirea.
Nevrednica de purul tau amor si prea saraca iubirea ce ti- o port... nu inteleg cum un inger viu apartine unui demon mort.

2:06

2 comentarii:

  1. eh:*privirea nu o sa poti uita niciodata..privirea va ramane acolo undeva....

    RăspundețiȘtergere
  2. nu trebuie sa intelegi,nu ai ce sa intelegi..pur si simplu ii apartine..

    RăspundețiȘtergere