Salut!

Bine ai nimerit pe umila mea pagina electronica, unde imi astern de obicei gandurile. Sper sa iti placa ce vei citii aici si poate, de ce nu, sa te inspire si pe tine. Vizionare placuta!

Citat inspirativ: " Mai bine sa iubesti si sa pierzi decat sa nu iubesti niciodata! "

Etichete

sâmbătă, 24 iulie 2010

E vorba de nimic adevarat...

M- am inscris intr- un concurs ce avea sa aiba loc intr- un cerc vicios.

Eram sigura de reusita mea si credeam ca nimic nu va schimba asta. Am dat cortina la o parte ca lumea sa stie ca imi fac aparitia... e totusi marea mea intrare. Prima si ultima...

Cautam sa- mi vad oponentii, in schimb nu- mi vadeam decat aliatii. Erau acolo, cu mine, pentru mine.
Patetic! Era desigur doar imaginatia mea... cine a mai pomenit de aliati in vreme de razboi si cine a mai pomenit drum fara de mine gata sa explodeze?

Era un cerc plin de spini trandafirii iar mirosul de zambile ne mintea... Ne incredeam in ceea ce parea a fi frumos si adevarat, dar ne- a afectat precum eclipsa orbitoare...
Am inchis ochii si mi- am continuat competitia, increderea mea palea si totusi nu puteam pleca din cercul acela strans... Mi- era un drum continuu si repetat.

Trista- i victoria cand nimic nu- i adevarat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu