Salut!

Bine ai nimerit pe umila mea pagina electronica, unde imi astern de obicei gandurile. Sper sa iti placa ce vei citii aici si poate, de ce nu, sa te inspire si pe tine. Vizionare placuta!

Citat inspirativ: " Mai bine sa iubesti si sa pierzi decat sa nu iubesti niciodata! "

Etichete

marți, 22 decembrie 2009

Pentru tine!

Un sarut de miere si o atingere de soim, pe valul iubirii in lumea de apoi.
Un cantec, in stele, si zambetul tau fac inima mea sa zboare din nou.
Cad in gandul meu arhaic si ma scufund spre tine,
Imi invalui in nestiinta, culoarea sufletului meu, si te atrag cu nonsalanta in
Capcana "sentiment".
In colosul Univers te caut, te visez...
Vrei sa vii? Nu- mi pasa daca nu, eu cu muscatura mae perfida te insel si
Te... sarut!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu