Salut!

Bine ai nimerit pe umila mea pagina electronica, unde imi astern de obicei gandurile. Sper sa iti placa ce vei citii aici si poate, de ce nu, sa te inspire si pe tine. Vizionare placuta!

Citat inspirativ: " Mai bine sa iubesti si sa pierzi decat sa nu iubesti niciodata! "

Etichete

joi, 29 ianuarie 2009

Cu aripi de înger



Cu aripi de înger
Veghez asupra ta
Asa că te rog
Nu mă uita.

Dulci amintiri mă trezesc
Amintiri mă trezesc.
La granita vieţii m-am trezit
Pe tine din nou te-am întâlnit.

Prima oară cand te-am întalnit
M-ai uimit şi te-am uimit,
Priviri dulci îmi ofereai
Plăcute clipele-mi facea.

Vorbele plăcute-mi adresai
Glumeţ erai şi îmi plăceai
Şi, cuminţi amândoi în noapte
Ne alinam în şoapte.

Cu aripi de înger, eu am venit
Cu aripi de înger, tu m-ai primit
Cu aripi de înger, eu am plecat
Cu aripi de înger, ramas bun ti-ai luat.

Cu aripi de înger, veghez aasupra ta
Aşa că te rog, nu ma uita.
Cu aripi de înger vei vedea
Vei fi mereu în inima mea.

Să stau lânga tine o veşnicie aş vrea
Să fii mereu aproape, de inima mea,
Dar aripile mă cheamă în văzduh să mă duc
Aşa că îţi urez un dulce rămas bun.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu